웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
•••GlaMor Rose•••
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب


موضوعات مرتبط: علمی، ،
ادامه مطلب
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 11:54 ] [ мõħáÐêšε ]

 


ژاپی کشوری که همیشه با زلزله ها و سونامی هایش تمامی جهان را متاسر خود کرده است. اما در جریان آسیب هایی که از زلزله و سونامی ژاپن دامنگیر مردمش شد ژاپنی ها با شیوه های رفتاری مثبت درس هایی را به همگان آموختند که بازگو نمودن آنها نقطه عطفی خواهد بود بر ترویج گزینه های مثبت این فرهنگ ارزشمند و قابل تحسین ...


1. آرامش

حتی یک مورد سوگواری شدید یا زدن به سروصورت هم دیده نشد. میزان تاثر و اندوه بطور خود بخود بالا رفته بود.


2. وقار

صفوف منظم برای دریافت آب و غذا. بدون هیچ حرف زننده یا رفتار خشن.


3. توانمندی

بعنوان نمونه معماری باورنکردنی بطوریکه ساختمانها به طرفین پیچ و تاب میخوردند ولی فرو نمی ریختند.


4. رحم و شفقت

مردم فقط اقلام مورد نیاز روزانه خود را تهیه کردند و این باعث شد همه بتوانند مقداری آذوقه تهیه کنند.


5. نظم

غارتگری دیده نشد. زورگویی یا از دست دیگران ربودن دیده نشد. فقط تفاهم بود.


6. ایثار

پنجاه نفر از کارگران نیروگاه های اتمی ماندند تا به خنک کردن دستگاهها ادامه دهند.


7. مهربانی

رستورانها قیمتها را کاهش دادند. یک خودپرداز بدون محافظ دست نخورده ماند. دستگیری فراوان از افراد ناتوان.


8. آموزش

از بچه تا پیر همه دقیقا میدانستند باید چکار کنند و دقیقا همان کار را کردند.


9. وسایل ارتباط جمعی

در انتشار اخبار بسیار خوددار بودند. از گزارشات مغرضانه خبری نبود. فقط گزارشات آرامبخش.


10. وجدان

هنگامی که در یک فروشگاه برق رفت، مردم اجناس را برگرداندند سرجایشان و به آرامی فروشگاه را ترک کردند.

 


موضوعات مرتبط: علمی، ،
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 11:44 ] [ мõħáÐêšε ]

 

حتما شما هم شخصیت کارتونی میکی موس را می شناسید! در این بخش قرار است تا با هم 10 حقیقت جالب را در خصوص میکی موس بررسی کنیم :

1. میکی موس اسم اصلی این موش کوچک نبود! والت دیسنی زمانیکه با همسرش لیلیان در یک قطار بود، این شخصیت کارتونی را طراحی می‌کرد. او به همسرش گفت که این موش را Mortimer Mouse صدا می‌زند. اما لیلیان اسم را دوست نداشت، پس والت دیسنی اسم را به میکی موس تغییر داد!

 2. خود والت دیسنی به جای میکی موس اصلی حرف می‌زد.

 3. برای ساخت دو فیلم اول میکی موس 2500 دلار هزینه شد.

 4. در سال 1929 اولین محصول میکی موس به فروشگاه‌ها معرفی شد. آن هم یک لوح بچه مدرسه ای با تصویر میکی موس بود.

5. اولین ساعت مچی میکی موس سال 1933 ساخته شد. تا به امروز ساعت‌های مچی میکی موس هنوز هم فروخته می‌شوند.

6. اولین کارتون رنگی میکی موس «گروه کنسرت» نام داشت و سال 1935 نمایش داده شد.

 7. در سال 1935، روز شکرگذاری Macy یک میکی موس 55 فوتی پیشروی مراسم رژه بود

8. در سال 1944 وقتیکه ارتش متفقین به اروپا حمله کرد، اسم رمز «میکی موس» بود.

 9. والت دیسنی گفت میکی موس و مینی موس در «زندگی خصوصی» ازدواج کرده اند، اگرچه موش‌ها روی صحنه در اصل هیچ‌گاه ازدواج نکردند.

 10. میکی موس هنوز هم یک عنصر اصلی در دنیای دیسنی است. اگر وقتی درحال بازدید از دنیای دیسنی هستید با دقت تماشا کنید، گوش‌های پنهان موش را در سرتاسر پارک می‌بینید.

 


موضوعات مرتبط: سرگرمی و عکس، ،
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 11:31 ] [ мõħáÐêšε ]

 

 

آمریکا : 12 ساعت کار ، 6 ساعت استراحت ، 1 ساعت ماندن در ترافیک ، 4 ساعت تماشای تلویزیون و غذا خوردن ، 1 ساعت کار با اینترنت

 

فرانسه : 8 ساعت کار ، 6 ساعت استراحت ، 2 ساعت قدم زدن در خیابان ، 4 ساعت کتاب خواندن ، 2 ساعت حرف زدن علیه تلویزیون ، 2 ساعت خندیدن

 

ایتالیا : 4 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 4 ساعت غذا خوردن ، 6 ساعت حرف زدن ، 2 ساعت خیابان گردی

 

آلمان : 8 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 2 ساعت اضافه کار ، 2 ساعت تماشای مسابقات تلویزِیونی ، 2 ساعت مطالعه ، 2 ساعت فکر کردن به خودکشی

 

کوبا : 8 ساعت کار ، 8 ساعت تفریح ، 4 ساعت خواب ، 4 ساعت گوش کردن به سخنرانی کاسترو

 

عربستان سعودی : 8 ساعت تفریح همراه با کار ، 6 ساعت تفریح همراه با خرید در خیابان ، 10 ساعت خواب

 

مصر : 4 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 8 ساعت کشیدن قلیان ، 2 ساعت گوش کردن به ام کلثوم ، 2 ساعت حرف زدن در باره جمال عبدالاناصر

 

هندوستان : 8 ساعت جستجوی کار ، 6 ساعت خواب ، 6 ساعت تماشای فیلم ، 2 ساعت جستجو برای محل خواب ، 2 ساعت برای رد شدن از خیابان

 

پاکستان : 4 ساعت کار غیر مجاز ، 8 ساعت خواب مجاز، 8 ساعت اعتراض علیه کودتا ، 4 ساعت فرا ر از دست پلیس

 

ایران : 8 ساعت خواب ، 4 ساعت استراحت ،4 ساعت ارسال اس ام اس و تعریف جوک ، 4 ساعت حرکت در ترافیک ، 1 ساعت کار ،1 ساعت بحث در باره ازدواج موقت ، 2ساعت بحث در مورد سیاست

 


موضوعات مرتبط: طنز، ،
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 11:20 ] [ мõħáÐêšε ]

 

تهران در الجزایر

با یک نگاه به نقشه شهر ویلا یا در الجزایر متوجه می‌شوید که منطقه‌ای به اسم تهران در آن وجود دارد. این شهر که قسمت فرانسوی‌نشین الجزایر را تشکیل می‌دهد، دارای حدود 3 میلیون نفر جمعیت است.

اصفهان در آلمان

هر قدر شهر اصفهان خوش آب‌وهوا است، خیابانی که خارج از مرز‌های کشور به این نام است در دل صحرا و در آفریقای جنوبی واقع شده. البته بنا به موقعیتی که شهر اصفهان دارد این شهر با شهر‌های زیادی خواهر‌خواندگی دارد، یکی از این شهر‌ها فرایبورگ آلمان است. در اوایل سال 1390 نمایندگان فرایبورگ به شهر اصفهان سفر کردند تا در کانون فرهنگی ایران شرکت کنند. در این مراسم بود که استارت خواهر‌خواندگی بین دو شهر در آلمان و ایران زده شد.

اصفهان در مالزی

خیابان اصفهان در نزدیکی مرکز شهر کوالالامپور و در فاصله بسیار اندک از میدان تاریخی و معروف مردکا (Merdeka) و المان‌های معروف تاریخی این شهر مانند مسجد جامع قرار دارد.
این خیابان کوچک در محل تلاقی دو خط حمل و نقل شهری LRT( ایستگاه بانداریا) و KTM (ایستگاه بانک نگارا) قرار داشته و همچنین در مجاورت مرکز خرید مدرن SOGO واقع شده است. با تصویر نقشه گوگل، موقعیت خیابان اصفهان در کوالالامپور را مشاهده می‌کنید اصفهان خواهر‌خوانده 13 شهر گوناگون در جهان است که از این میان می‌توان از بارسلون، اسپانیا، فلورانس ایتالیا، سن‌پترزبورگ روسیه، یادش رومانی، کوالالامپور مالزی، فرایبورگ آلمان، ایروان ارمنستان، هاوانا کوبا، کویت، شیان چین، کیوتری ژاپن، لاهور پاکستان،‌داکار سنگال، بعلبک لبنان، بیروت لبنان و استانبول ترکیه اشاره کرد.

تبریز در ایالات متحده آمریکا

در شهر مشهور «رالی» در کارولینای شمالی ایالات متحده، منطقه‌ای به نام تبریز وجود دارد که به عنوان پایتخت رالی به حساب می‌اید. تبریز آمریکا به عنوان پایتختی به حساب می‌اید که حاکمان زیادی در آن زندگی کرده‌اند، تبریز آنجا مثل تبریز خودمان یک منطقه باشکوه به حساب می‌آید.

تهران، نیوهمپشایر، چارلستون ایالات متحده آمریکا

یکی از جاده‌‌های فرعی که در آمریکا وجود دارد به اسم تهران نامگذاری شده است. این جاده زیبا نزدیک شهرستان سالیوان است. در سر شماری سال 2010 جمعیت این شهر 5 هزار و 114 نفر اعلام شد. دور تا دور این جاده پر از درخت است و در را پر می‌کند. در شهرستان سالیوان که به موازات این جاده است، روستاییانی زندگی می‌کنند که هر روز برای رسیدن به شهر از این جاده عبور می‌کنند.

دریاچه نراقی در آمریکا

نراق یکی از شهر‌های استان اصفهان است که فامیل تعداد زیادی از مردم ایران شهر «نراقی» است.

جالب است بدانید سال 1980 خانواده‌ای به نام فامیل نراقی در این مکان زندگی می‌کردند که در کنار خانه بزرگشان دریاچه‌ای بود. این دریاچه به نام همین خانواده نامگذاری شد. اگر در نقشه نگاه کنید، می‌بینید که یک دریاچه کوچک به اسم «دریاچه نراقی» در دل «مودستو»ی کالیفرنیا وجود دارد و هنوز به همین نام خوانده می‌شود.

خیابان ایران در آمریکا

در شهر مینه سوتا در آمریکا خیابانی وجود دارد به اسم ایران. این خیابان در 37 کیلومتری شهر مینیاپولیس در ایالات مینه سوتا قرار دارد. کسانی که اولین بار در این مکان زندگی کردند روستاییان، مهاجران و کشاورزان بودند اما رفته رفته سبک زندگی شهری وارد این منطقه شد و گروهی از اسکاتلند، انگلیس، ایرلند و… وارد این مکان شدند. البته یک بزرگراه نیز در همین ایالت وجود دارد که به نام ایران Iran Path Northfield Minnesota, USA است.

خیابان تهران در کره‌‌جنوبی

یک خیابان در بخش گنگ‌نام شهر سئول کره‌جنوبی وجود دارد که نامش تهران است. شرکت‌های «سامسونگ» و هینیکس» دفاتری در این خیابان دارند. یکی از گرانترین سازه‌های کره نیز در همین خیابان تهران است. در این قسمت شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ مشغول به کار هستند. پیشینه نامگذاری این خیابان به اسم «تهران» به پیش از انقلاب برمی‌گردد، زمانی که شهردار وقت تهران در سال 1354 به سئول کره سفر کرد، همان زمان بود که دو خیابان بزرگ در پایتخت دو کشور به اسامی «سئول» (در تهران) و تهران در کره نامگذاری شد. نام قبلی خیابان تهران در کره، سامنین گون Samneungno بود که در سال 1963 به تهران تغییر نام داد. این خیابان یکی از پررفت و آمد‌ترین خیابان‌های کشور کره است. همانطور که می‌دانید، خیابان سئول در تهران نیز در همان سال نامگذاری شد که در شمال شهر تهران و در زندگی منطقه اوین قرار گرفته است. در لوح یاد‌بود نامگذاری این خیابان نوشته‌اند: «جاویدان باد دوستی بی‌شائبه مردم دو شهر تهران و سئول که به پاس آن در شهر سئول خیابانی به نام تهران و در شهر تهران خیابانی به نام سئول نامگذاری گردید.»

خیابان خلیج فارس در الجزایر

در حالی که برخی کشور‌های عربی و اروپایی دنیا به دنبال این هستند که از نامی جعلی برای خلیج همیشه فارس استفاده کنند اما در دل الجزیره خیابانی به نام «خلیج فارس» وجود دارد.

تهران در پاریس

اگر به پاریس سفر کردید می‌توانید سری به چهار‌راه تهران بزنید. این خیابان یکی از پر‌رفت‌وآمد‌ترین خیابان‌های پاریس است که سال‌هاست به اسم پایتخت کشورمان نامگذاری شده است.

خیابان سعدی در آمریکا

در یکی از محله‌های لوییزیانا که در شهر هو‌آمای آمریکا واقع است، خیابانی وجود دارد به نام سعدی. این شاعر با اینکه در کشور‌های غربی به اندازه ایران شهرت ندارد، اما خیلی‌ها هنر او در سرائیدن اشعار اجتماعی و اخلاقی را جهانی و ستودنی می‌دانند.

 


موضوعات مرتبط: کنار گوشه جهان، ،
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 11:14 ] [ мõħáÐêšε ]

 

 

به نقل از خبرگزاری فرانسه، بولت یک ابر کبوتر است که در مسابقات زیادی عنوان سریع ترین کبوتر را کسب کرده است.

در جران یک حراج در شهر آنتورپ بلژیک یک مرد ثروتمند چینی بولت را به مبلغ 310 هزار یورو خریداری کرد. به این ترتیب ، بولت عنوان گران ترین کبوتر جهان را به سایر عنوان های خود افزود. نام خریدار چینی افشا نشده است.

لئو هرمان یکی از مشهورترین پرورش دهندگان کبوتر در بلژیک که مالک بولت بود علاوه بر این کبوتر 350 کبوتر دیگری را که پرورش داده بود در معرض فروش قرار داد و در مجموع چهار میلیون یورو به دست آورد.

با این حال، این کبوتر باز بلژیکی دو جفت کبوتر را برای سرگرمی خود نگه داشته است.

رکورد گران ترین کبوتر جهان پیش از این متعلق به کبوتری به نام « دولچه ویتا» بود که در ژانویه سال 2012 به مبلغ 250400 یورو فروخته شد. این کبوتر هم توسط یک چینی ثروتمند خریداری شده بود.


 

 


موضوعات مرتبط: سرگرمی و عکس، ،
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 11:11 ] [ мõħáÐêšε ]

 

اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری که در محل شعبه مرکزی بانک بیمه بازرگانان (واقع در خیابان شاه) نصب شده است، از بامداد امروز آغاز بکار کرد و بدین ترتیب، ایران، در گروه کشورهای پیشرفته جهان که از سیستم اتوماتیک کامپیوتری در امر بانکداری استفاده می کنند، جای گرفت.

 باجه اتوماتیک بانک بیمه بازرگانان، نخستین دستگاه کامپیوتری است که در خاورمیانه (صفحه ی 20) آغاز بکار میکند و با شروع بهره برداری از این دستگاه، کلیه دارندگان هر یک از حسابهای بانکی در بانک بیمه بازرگانان اعم از حساب پس انداز، حساب سپرده ثابت، حساب جاری و حساب اعتباری، خواهند توانست، با داشتن کارت اعتباری نقدی از باجه اتوماتیک کامپیوتری استفاده کنند و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، پول نقد مورد نیاز خود را بسادگی و فقط در 10 ثانیه دریافت دارند.

بامداد امروز در مراسم آغاز کار نخستین باجه کاپیوتری گفت و شنودی داشتیم با دو متخصص بین المللی که در کار نصب باجه اتوماتیک کامپیوتری بانک بیمه بازرگانان نظارت مستقیم داشته اند. … 1 ـ آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه بین المللی «باروس» انگلستان که در نصب باجه های اتوماتیک کامپیوتری در چند کشور جهان نظارت و شرکت داشته است. 2 ـ آقای «جیم ساترلند» متخصص باجه های کامپیوتری که اهل انگلستان است و هم اکنون مدیریت فنی شرکت «دیبا» را به عهده دارد.

 


موضوعات مرتبط: تاریخی، ،
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 11:8 ] [ мõħáÐêšε ]

ادامه مطلبو نیگاه کنید...


موضوعات مرتبط: کنار گوشه جهان، ،
ادامه مطلب
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 10:56 ] [ мõħáÐêšε ]

 

یک هنرمند آلمانی مجموعه ای از مجسمه های غیرمعمول و خنده دار را با استفاده از عینک دودی برای سبزیجات درست کرده است.

 به گزارش نیک صالحی پیتر پینک که خودش را "مبتکر چرند" توصیف می کند از بیلچه و خیار برای ساخت مجسمه های عجیب در مکان های عمومی استفاده کرده است.

در یکی از آنها می توان سیب زمینی ها را دید که در یک هوای خوب کنار ساحل از حمام آفتاب لذت می برند.عده ای دیگر از آنها برای دوست و همشهری شان که تکه تکه و سرخ شده در بیرون رستوران مک دونالد اعتراض می کنند و تظاهرات آنها با پرچم کامل شده است.

 در کارهای دیگر این هنرمند برلینی می توان خیارها را دید که همانند سربازان به صف ایستاده اند و به گزارش نیک صالحی حتی در مراسم خاکسپاری سیب زمینی سرخ شده شرکت کرده اند.

البته به گفته وب سایت این هنر، این مجموعه مجسمه ها معنایی فراتر از آنچه به نظر می رسد دارند و آنها عقیده آقای پینک درمورد مصرف گرایی و سیاست را نشان می دهند.

عکس ها در ادامه مطلب

 


موضوعات مرتبط: کنار گوشه جهان، ،
ادامه مطلب
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 10:45 ] [ мõħáÐêšε ]

زیباترین راننده زن را بشناسید...

توادامه مطلب عکسش هست...


موضوعات مرتبط: کنار گوشه جهان، ،
ادامه مطلب
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 10:23 ] [ мõħáÐêšε ]
قیافه دخترا وقتی خواستگار میاد
 
نگاره: ‏قیافه دخترا وقتی خواستگار میاد‏
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 2:53 ] [ ]

 

یه پرواز خیلی معمولی بر فراز حیات وحش
 
نگاره: ‏یه پرواز خیلی معمولی بر فراز حیات وحش آبادان :)))‏

 

[ 12 / 5 / 1392 ] [ 2:33 ] [ ]

 

پسرا در حال عکس گرفتن جلوی دخترا
 
نگاره: ‏پسرا در حال عکس گرفتن جلوی دخترا‏

 

[ 12 / 5 / 1392 ] [ 2:29 ] [ ]
قیافه دخترا وختی میخوان از باباشون پول بگیرن :|
نگاره: ‏قیافه دخترا وختی میخوان از باباشون پول بگیرن :|‏
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 2:27 ] [ ]
کدوم یکی قشنگ تره؟
 
نگاره: ‏کدوم یکی قشنگ تره؟‏
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 2:26 ] [ ]

وقتی قسمتِ «ترس» ِ مغز تعطیل باشه !!

 

نگاره: ‏وقتی قسمتِ «ترس» ِ مغز تعطیل باشه !!‏

 

[ 12 / 5 / 1392 ] [ 2:23 ] [ ]
باز هم مــــهندسین حمـــــاسه آفریدند
 
نگاره: ‏باز هم مــــهندسین حمـــــاسه آفریدند :)))‏
[ 12 / 5 / 1392 ] [ 2:13 ] [ ]

بدوین برین ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ 11 / 5 / 1392 ] [ 19:41 ] [ мõħáÐêšε ]

 

به نظر من که مقصر جدوله ، ولی حالا بازم صبر کنیم جناب سروان بیاد نظر بده ،خخخخخخخخخ :)))
 
نگاره: ‏به نظر من که مقصر جدوله ، ولی حالا بازم صبر کنیم جناب سروان بیاد نظر بده ،خخخخخخخخخ :)))‏

 

[ 10 / 5 / 1392 ] [ 13:6 ] [ ]

 عجب خلاقیتی نقاشی سه بعدی خیابانی

 

نگاره: ‏عجب خلاقیتی <3 نقاشی سه بعدی خیابانی <3‏

 

[ 10 / 5 / 1392 ] [ 12:55 ] [ ]

 

انگار پیرمردی در انتظار پایان زندگی‌ است و
نقش ده‌ها سال زندگی‌ پر درد و فقر و نداری را بر پیشانی دارد.
یه دنیا غم تو نگاهش هست،
کاسه و دانه‌های آفتاب گردان پیچیده در کاغذ و نگاه معصومانه اش...
واقعا تا حالا بچه ای با همچین نگاهی دیده اید؟
 
نگاره: ‏انگار پیرمردی در انتظار پایان زندگی‌ است و
نقش ده‌ها سال زندگی‌ پر درد و فقر و نداری را بر پیشانی دارد.
یه دنیا غم تو نگاهش هست،
کاسه و دانه‌های آفتاب گردان پیچیده در کاغذ و نگاه معصومانه اش...
واقعا تا حالا بچه ای با همچین نگاهی دیده اید؟‏

 

[ 9 / 5 / 1392 ] [ 23:56 ] [ ]

الهی سوگند به بلندای درخت چنار و به ترشی رب انار ؛ ترحمی بنما بر این بنده بی مقدار ؛ بی کار و بی عار که دمارش را برآورده روزگار !

ای خالق مدرسه و ای به وجود آورنده فرمول های حساب و هندسه ؛ ای خدای عزیزم ، بیزارم از این نیمکت و میزم ؛ دانش آموزی سحر خیزم که هر روز صبح زود ساعت ۱۰ از خواب بر می خیزم ؛ و روز های شنبه تا پنجشنبه اغلب از مدرسه می گریزم ؛ که من انسانی نحیفم و در کلاس درس بسیار ضعیفم ؛ اگر چه نزد معلم و دانش آموزان خیلی خوار و خفیفم ؛ ولی خارج از مدرسه به هرکاری حریفم !

ای خالق شهرستان های کرمان و یزد و رشت ؛ نمره انضباط مرا داده اند هشت ؛ دیگر به چه امیدی می توان سر کلاس درس نشست ؟ ؛ آنجا که معلم هم نمیکند گذشت ؛ چه کنم اگر سر نگذارم به کوه و به دشت ؟ ؛ الهی می دانی که من کیستم ؛ هرچند که دانش آموزی فعال و درس خوان نیستم ؛ ولی چقدر عاشق نمره بیستم ؟!؟!

پروردگارا سال گذشته هنگام امتحان خواستم تقلب کنم ، معلم از راه رسید ؛ رنگ از رخسارم پرید ؛ برگه امتحانی ام را گرفت و کشید و آن را از هم درید و چنان کشیده ای به صورتم کشید که برق سه فاز از چشمم پرید و صدایش را مادرم در خانه شنید !

ای خالق آموزگار و ای سازنده مداد و خط کش و پرگار ، آن چنان هدایتم کن تا این معنی را بدانم که اگر معلم خودش درس را میداند پس چرا از من میپرسد و اگر نمیداند چرا از دیگران و آن هایی که میدانند نمیپرسد ؟

ای آفریدگار خودکار بیک ؛ سوگند به کتاب های شیمی و فیزیک ؛ و فرمول اسید اتانوئیک ؛ که مشتاقم به یک دست لباس شیک ؛ و از خوراکی ها آرزومندم به خوردن قیمه با ته دیگ ؛ ولی اگر نبود راضی ام به یکی دو سیخ شیشلیک !

الهی از مدرسه بسیار دلتنگم و در کلاس درس همیشه منگم و با دو ابر قدرت شرق و غرب یعنی بابا و معلم همیشه در جنگم ولی در ساعت تفریح بسیار زرنگم !!! اصن دروغ چرا ؟ حقیقت آن است که در یک کلام برای خانه و مدرسه بسیار مایه ننگم …

[ 9 / 5 / 1392 ] [ 22:34 ] [ мõħáÐêšε ]

می گویند قلب هرکس به اندازه ی مشت بسته ی اوست اما من قلبهایی را دیده ام که به اندازه دنیایی از محبت عمیقند. دلهای بزرگی که هیچگاه در مشتهای بسته جای نمی گیرند ؛ مثل غنچه ای با هر تپش شکفته می شوند. دلهای بزرگی که مانند کویر نامحدودند و تشنه اند تا اینکه ابر محبت ببارد.
در عوض دلهایی هم هستند که حتی از یک مشت بسته کوچک هم کوچکترند ؛ دلهایی که شاید وسیع هم بتوانند باشند اما بیش از یک بند انگشت هم عمق ندارند و تو هرگاه خواستی بدانی قلبت چقدر بزرگ است به دستت نگاه کن وقتی که “مهربانی” را به دیگران تعارف می کنی …

[ 9 / 5 / 1392 ] [ 22:25 ] [ мõħáÐêšε ]

روزی خانمی در حال بازی گلف بود که توپش داخل جنگل افتاد ؛ او دنبال توپ رفت و دید که یک قورباغه در تله گیر کرده است. قورباغه به او گفت : اگر مرا از این تله آزاد کنی سه آرزوی تو را برآورده می کنم.
زن قورباغه را آزاد کرد و قورباغه گفت : متشکرم ولی من یادم رفت بگویم شرایطی برای آرزوهایت هست ؛ هر آرزویی داشته باشی شوهرت ۱۰ برابر آن را میگیرد.
زن گفت : اشکال ندارد !
زن برای اولین آرزویش میخواست که زیباترین زن دنیا شود !
قورباغه اخطار داد که شما متوجه هستید که با این آرزو شوهر شما نیز جذابترین مرد دنیا می شود و تمام زنان به او جذب خواهند شد ؟
زن جواب داد : اشکالی ندارد ، من زیباترین زن جهان خواهم شد و او فقط به من نگاه میکند … و او زیباترین زن جهان شد !
برای آرزوی دوم خود ، زن میخواست که ثروتمندترین زن جهان باشد !
قورباغه گفت : این طوری شوهرت ثروتمندترین مرد جهان خواهد شد و او ۱۰ برابر از تو ثروتمندتر می شود.
زن گفت اشکالی ندارد چون هرچه من دارم مال اوست و هرچه او دارد مال من است … و او ثروتمندترین زن جهان شد !
سپس قورباغه از آرزوی سوم زن سوال کرد و او جواب داد :
من دوست دارم که یک سکته قلبی خفیف بگیرم و شوهرم ……

[ 9 / 5 / 1392 ] [ 22:6 ] [ мõħáÐêšε ]

[ 9 / 5 / 1392 ] [ 22:4 ] [ мõħáÐêšε ]

[ 9 / 5 / 1392 ] [ 22:3 ] [ мõħáÐêšε ]

[ 9 / 5 / 1392 ] [ 21:59 ] [ мõħáÐêšε ]

[ 9 / 5 / 1392 ] [ 21:50 ] [ мõħáÐêšε ]
** اولین آمبولانس دنیا **
 
نگاره: ‏اولین آمبولانس دنیا‏
[ 9 / 5 / 1392 ] [ 18:37 ] [ ]
به افتخار تموم دخملائی که عاشق باباهاشونن...
 
نگاره: ‏به افتخار تموم دخملائی که عاشق باباهاشونن‏
[ 8 / 5 / 1392 ] [ 22:14 ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

درود فراوان.به Glamor.roseخوش اومدید. دوستای گلم،پیشنهاد ها و انتقاد ها و نظرای زیباتونو تو دل بهاریتون نگه نداری و برامون بنویسید. ما هم سعی میکنیم بهترین ها رو براتون به نمایش بزاریم. با تشکر
امکانات وب