웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
•••GlaMor Rose•••
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

 

مرض در دل تو ،حجاب بر سر من!
حق حضانت برای تو ،درد زایمان برای من!
 
نام خانواده برای تو ،زحمت خانواده برای من!
   چهار عقد ، برای تو ،"حسرت عشق" برای من!!
 هزار صیغه برای تو ،حکم سنگسار برای من!
 هوس برای تو! ،عفاف برای من!
 برای تو فقط پوشش ع و ر ت ،برای من روکش! حتی شده صورت!!
 هــــــــــــــزار ســـــــال گذشت این مرض درمان نشــــــــــــــد!! ..
 همه چیز برای تو ؛ و هیچ برای من .
براستی زن بودن کار مشکلی است :
 
مجبوری مانند یک کدبانو رفتار کنی ، 
همانند یک مرد کار کنی ، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: حرف های قشنگ، ،
[ 7 / 6 / 1392 ] [ 17:41 ] [ мõħáÐêšε ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

درود فراوان.به Glamor.roseخوش اومدید. دوستای گلم،پیشنهاد ها و انتقاد ها و نظرای زیباتونو تو دل بهاریتون نگه نداری و برامون بنویسید. ما هم سعی میکنیم بهترین ها رو براتون به نمایش بزاریم. با تشکر
امکانات وب